09 augustus 2005

Publieke Bevestiging

Terwijl de warmte van de afgelopen dagen mij ervan weerhoudt het ledikant in te duiken om mij over te geven aan de plooien van de nacht lijkt het onmogelijke te zijn gebeurd. Voor zover ik mij mijn bestaan kan herinneren heb ik nimmer de nood gevoeld aan één of andere vorm van publieke bevestiging door het tentoon stellen van mijn ganse leven op een of andere duistere plaats op het internet. Ziehier nu. Wie weet wat hiervan komen kan.
Laat ons hopen dat dit niet de achterbuurten van het internet worden.

9 Comments:

At 22:44, Anonymous Anoniem said...

uiting van publieke bevestiging is zeker geslaagd :D Welkom!

 
At 22:45, Anonymous Anoniem said...

Laat ons hopen dat deze weblog een warm broednest van allerhande doordachte denksels wordt, gaande van de hoe-honger-ik-een-non-uit-problematiek tot een geslaagd recept voor een cipolattataart waar zelfs mijn grootmoeder zaliger bleek bij afsteekt.
Ik kan je alvast melden dat Hillary zich kandidaat gesteld heeft om het patronage van deze blog op zich te nemen. Give 'em Hill!

 
At 22:46, Anonymous Anoniem said...

ahaaaa, tbegin van de autobiografie ???

 
At 22:46, Anonymous Anoniem said...

Knap gedaan, Frederiek!

 
At 22:47, Anonymous Anoniem said...

Nooit gedacht dat het voetvolk mocht deelgenoot worden van je hersenspinselen ;-). Hou de variatie erin zou ik zo zeggen, dat stukje over "de natuur overwint de mens" is een leuke Verlichting :-). Beste groet en succes met deze persoonlijke uitlaat(klep).

 
At 22:10, Blogger Frederiek Vermeulen said...

test

 
At 13:06, Anonymous Anoniem said...

waarom zoeken naar publieke bevestiging of belangstelling ? Vergeet uw Westvlaamse roots niet en gelijk ons aller Willem V. zou zeggen : "Doe stille voort, ge zijt goe bezig".

 
At 18:54, Anonymous Anoniem said...

Amai, wa d'is dat hier allemaal. Nu je toch publiekelijk bezig bent .... Eernegemse websites omdat wat reclame te maken voor de goegemeente en aanverwanten.....www.ernigahem.be en www.koenpattyn.centerall.com . Website van CD&V Ichtegem reeds embryonaal. Voetjes droog en hoofdje koel houden daar in Leuven.
Groeten van een pastis drinker op zondag middag.

 
At 16:11, Anonymous Anoniem said...

Frederiek ,

Uw publiek leven is nu officieel begonnen. Geef u maar eens bloot. Ik volg u op de voet en hopelijk gans EERNEGEM.

karl bonny
burgemeester

 

Een reactie posten

<< Home